piątek, 21 czerwca 2013

I'm sorry, because I'm going to Die.

Może, wydawać się to głupie ...
Chciałbym Przeprosić. Przeprosić za wszystkie błędy, przeprosić za wszystko co zrobiłem źle.
To że nie jestem ideałem wie już wiele osób.
Za nim jednak odejdę muszę się pomęczyć jeszcze trochę .
Chciałbym po pierwsze przeprosić przyjaciółkę, która uważa mnie za chuja ... Fiona Przepraszam ;c
Za to ze nie mogłem pomóc Julce w trudnych chwilach, nawet obietnica nie pomogła ... Widać jakim byłem przyjacielem.
Moją wspaniałą grupkę osób z którymi miałem się spotkać ;c PRZEPRASZAM !
Także ludzi z którymi mnie coś łączyło bądź byłem dla  nich wielkim problemem ;c
Przeznaczenia nie da się zmienić ;c Podobnie jak Przeszłości ;c
Przepraszam że jestem głupim, beznadziejnym Gówniarzem który nie radzi sobie z emocjami ;c
Starałem się pomóc, mimo tego jest gorzej niż było ;c
Przepraszam też rodzinę która musiała mnie znosić ...
                       PRZEPRASZAM !
                                                                                           BezImienny

4 komentarze:

  1. Zaś my, ja przepraszam Cię, że nie mogliśmy ci pomóc.

    Nie umiem cię pocieszyć, nie jestem w tym dobry, nie lubię kłamać.

    Zamierzasz to zrobić?
    Naprawdę?
    Nie wiem...

    Jeśli tak, zazdroszczę ci.
    Ja zostanę tutaj, póki nie zszargają mnie jakieś skrajne emocje albo wreszcie nie umrę.
    Bo jestem zbyt wielkim tchórzem.

    Nie wiem, czy jeszcze będę mógł do Ciebie napisać, czy to ostatnia wiadomość.
    Jeżeli tak, to wiedz, że jestem z Tobą.
    I kurcze, chciałbym żeby ta wiadomość była długa, chciałbym napisać wszystko, a wiem, że nie jestem w stanie.

    Jeżeli tak będzie naprawdę.
    Żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak mój poprzednik chciałabym przeprosić za to, że nie potrafiłam Ci pomóc, za to, że nie zawsze nasza rodzina byłą wtedy gdy nas potrzebowałeś. Jesteś pewny, że chcesz to zrobić? Że chcesz pożegnać się z nami wszystkimi, z tymi którzy Cię kochają na zawsze, ostatecznie? Przemyśl to jeszcze raz, tylko o to proszę. Jeżeli to przemyślisz daj znać : 47469610. Tylko o to jestem w stanie prosić. Natomiast jeżeli to twój ostatni wpis wiedz, że jestem z Tobą jak wiele osób z tego bloga i ze strony PBD. Jesteś najlepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc.

    Nazywam sie Ola i nie wiem czy to w jakikolwiek sposob pomoze, ale sprobuje.

    Szczerze mowiac to znalazlam sie tu dzieki/przez moja kolezanke Julie, ktora prosilabym abym Ci pomogla. Prawda jest taka ze nic o Tobie nie wiem i nie za bardzo wiem na czym polega twoj problem. Nigdy nie 'ratowalam' nikogo na powaznie przed samobujstwem i troche sie boje. Z tego co przeczytalam to w notce powyzej zegnasz sie z wszystkimi chcac sie zabic? Szczerze to jest to ciezka sprawa bo probuje pomoc osobie, a sama nie mam uczuc wiec to bedzie trudne. Nie wiem ile masz lat, ale mysle, ze- skoro nie radzisz sobie z emocjami- to probowales wygadac sie komus- podobno to dziala. Wyplakiwales sie przez caly dzien nie urywajac swoich uczuc? krzyczales ze zlosci? Cokolwiek probowales?

    Nie rozumiem dlaczego przepraszasz za swoje bledy. Kazdy je popelnia to jest normalne. Pamietasz? Uczysz sie na bledach? Rob to, ucz sie na bledach, o ile nie jest ju za pozno... Chodzi mi o to, ze ty przepraszasz za swoje bledy bo czujesz sie winny? A czy inni przepraszaj Cie za swoje bledy i czuja sie winni? NIE. Nie przepraszaj za cos czego nie planowales.

    Jesli zrobisz to co masz w planach to pomysl najpierw o swoich najblizszych. (jakiekolwiek masz z nimi kontakty) Co vbdza czuc gdy sie dowiedza o tym, ze ich krewny badz przyjaciel nie zyje? Inni moga sobie poradzic ze smutkiem, a inni nie, Wiec zastanow sie raz- pazadnie nad swoja decyja.

    Piszac to nie raz pomyslalam: "Przeciez to zwylky czlowiek. Jeden umiera drugi sie rozdzi. Taka kolej rzeczy" ale mimo tych mysli dokonczylam pisac to co zaczelam. A ty Kamil zaczeles zyc wiec je dokoncz bedac starym dzidkiem siedzacym obok zony i bawiacy sie ze swoimi wnukami. Umrzyj szczesliwy.

    Jesli chcesz mozesz napisac na gg- 33789157 lub na twitterze- @Kill_you_Shawty


    ODEZWIJ SIE. BLAGAM

    OdpowiedzUsuń
  4. To czas na to aby tobie ktoś pomógł ... Widać że nie radzisz sobie z niektórymi sytuacjami ;c Pamiętaj : Masz problem napisz :) Może łatwiej Ci będzie zwierzyć się nieznajomej o ile będziesz chciał ;33

    OdpowiedzUsuń