czwartek, 22 sierpnia 2013

∆ Uczucie ∆



Zaczęło się dawno ...
On otworzył się na miłość, po upadku. Ona napisała do niego nie znając go.
Po kilku rozmowach, nie umieli przestać o sobie myśleć.
Spotkania, pocałunki, dotyk, wspólne chwile ... tylko mu pozostały po niej .
Obiecała mu że nigdy go nie opuści, nie zdradzi. On zmienił się dla niej, chciał jej oddać cały świat.
KOCHAŁ JĄ. Uratował jej życie.
Czy było warto ? On nadal uważa że uratował by je jeszcze raz gdyby musiał, oddał by nawet Serce.
Dziewczyna po trzech miesiącach i pięciu dniach nagle napisała :
- Zostaniemy Przyjaciółmi ?
On się uśmiechnął i pomyślał : pewnie żartuje sobie.
Po chwili dotarło do niego że ona pisze poważnie.
Chciał się dowiedzieć więcej lecz ona nie chciała mówić.
Od innych dowiedział  się że ma innego, później że nie jest to jeden tylko kilkoro.
ZDRADZIŁA go, do tej pory powtarza sobie że jest Debilem, Szmatą, Głupkiem...
Okazało się że ona go nie kochała i do teraz zabawia się z innymi ;c
Którejś nocy zbił szklankę, wziął szkło do ręki, pociął nim całe ręce, prawie się wykrwawił.
Co noc siedział skulony we wannie  zimnej wody.. trząsł się, płakał, bez ustanku.
Któregoś dnia padał deszcz, rozdarty wpatrując się w jej zdjęcie połknął kilka garści różnych tabletek...
po kilku minutach stracił przytomność, obudził się w Karetce, gdy dojeżdżali do szpitala, Uciekł.
Biegł w deszczu tak długo aż trafił do lasu, osłabiony, zapłakany usiadł na kamieniu.
Cały zmoczony siedział i płakał gdy deszcz padał tylko coraz mocniej.
Nie umie sobie wybaczyć. Obwinia się, że to była jego wina, że nie był idealny dla niej.
Życie nie ma sensu, przyjaciele go wyciągają z dołka, bo tylko im zawdzięcza Życie.
Tylko dla nich żyje, stara się ich wspierać, kocha ich jak rodzinę. Nie pozwala im uronić łzy, chyba że ze szczęścia, Kocha każdego z osobna za to jacy są, co mają w środku i zawszę będzie im dziękował że są przy nim  .



Ten wpis zadedykowałem PRZYJACIOŁOM .
Chciałbym wam Podziękować. I z pewnością będę dziękował jeszcze długo.
DZIĘKUJĘ.


                                                                     BezImienny

7 komentarzy:

  1. Nie wiem, co powiedzieć...
    Naprawdę, siedzę nad tym i nie wiem...

    Chciałbym być teraz gdzieś blisko. Chociaż patrzeć na Ciebie, a jeśli coś powiesz, wysłuchać...

    Ja... Ja Cię tak cholernie za to wszystko przepraszam. Że tylko to czytam, że myślę i płaczę przy tym całą noc, raz nad sobą, raz nad Tobą, a nie potrafię Ci pomóc, ani powiedzieć nic sensownego.

    Robię za mało. To wszystko nie wystarcza...
    Ja to wszystko widzę, i wiem o tym i nic nie potrafię zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory żałuję że tak późno zareagowałam...Nigdy sobie nie wybaczę,że nie mogłam pomóc ci wcześniej.Jesteś moim powietrzem.Pamiętasz? "Moje serce tylko jeśli twoje bije" Nadal tak jest.Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie?Przytuliłeś mnie tak mocno,że przez chwilę nie mogłam oddychać :P Otoczyłeś mnie ramionami jakbyś chciał uchronić mnie przed całym złem tego świata.I tak było.Wieczorem pomogłeś mi się uspokoić i czuwałeś przy mnie jak przy młodszej siostrze <3 Nigdy nie zapomnę naszego pożegniania,obiecałam,że nie będę płakać ale płakałam całą drogę bo wiedziałam,że nie mogę cię tak szybko znów zobaczyć,przytulić.Teraz czekam na nasze kolejne spotkanie i wiem że będzie udane.Codziennie jesteś.Każda wiadomość od ciebie sprawia że się uśmiecham.Uratowałeś mnie.Pomogłeś mi odepchnąć to co było złe.Dzięki tobie żyję i nie zapominaj o tym :* Kocham cię najmocniej na świecie brat! <3 To się nigdy nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że masz takich przyjaciół. Cieszę się, że jest ktoś kto może ci pomóc, wesprzeć cię.Cieszę się, że dodałeś to właśnie dzisiaj. I...cieszę się, że jest ktoś taki jak ty, poprostu cieszę się, że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog;)
    zapraszam do sb
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, nie wyobrażam sb życia bez przyjaciól ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale są też kłamliwe szmaty, które tylko czekają na twoje najmniejsze potknięcie...

    OdpowiedzUsuń